Termeni si Conditii Generale
TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE
Prezentele condiții generale („Termeni”) stabilesc drepturile și obligațiile dumneavoastră, în calitate de cumpărător, și ale noastre, în calitate de vânzător, în cadrul relațiilor contractuale încheiate prin comunicare la distanță, în special prin intermediul magazinului online de pe site-ul nostru vohy.sk , comerciantul este: Hesty sro, ID companie: 50560956, Pod Wilec hórkou 9, 080 01 Prešov, înregistrată în Registrul Comerțului al Tribunalului Districtual Prešov, secțiunea Sro, dosar nr. 33612/P , număr TVA: 2120371935, număr TVA: SK2120371935 e-mail info@vohy.sk , număr de telefon +421 919 071 612
Autoritatea de supraveghere este în principal Inspecția Comerțului Slovacă (SOI) , Inspectoratul SOI pentru Regiunea Prešov Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1 Departamentul de Supraveghere tel. nu. 051/772 15 97
Toate informațiile despre prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal sunt conținute în principiile de prelucrare a datelor cu caracter personal, care pot fi găsite aici https://www.vohy.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov
Dacă vreo parte a acestor Termeni și Condiții intră în conflict cu ceea ce am convenit ca parte a comenzii dvs. în magazinul nostru online, acordul respectiv va avea prioritate față de acești Termeni și Condiții.
1. CÂTEVA DEFINIȚII
1.1. Legea privind protecția consumatorilor este Legea slovacă nr. 108/2024 Col. privind protecția consumatorilor și modificarea anumitor legi.
1.2. Prețul este suma financiară pe care o veți plăti pentru Bunuri;
1.3. Prețul de transport este suma financiară pe care o veți plăti pentru livrarea Bunurilor, inclusiv prețul pentru ambalare, transport, taxe poștale sau alte taxe;
1.4. Prețul total este suma dintre Preț și Prețul pentru transport, orice costuri și taxe suplimentare, dacă acestea nu au putut fi determinate în avans;
1.5. TVA este o taxă pe valoarea adăugată conform legislației aplicabile;
1.6. Magazinul online este un magazin online operat de Noi la vohy.sk în care va avea loc achiziționarea Bunurilor;
1.7. Factura este un document fiscal emis în conformitate cu Legea privind taxa pe valoarea adăugată pentru Prețul Total;
1.8. Vânzătorul și operatorul magazinului online vohy.sk pe teritoriul Republicii Slovace este Hesty sro, ID companie: 50560956, Pod Wilec hórkou 9, 080 01 Prešov, înregistrată în Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Districtual Prešov, secțiunea Sro, nr. dosar 33612/P , număr TVA: 2120371935, număr TVA: SK2120371935 , e-mail info@vohy.sk , număr de telefon +421 919 071 612, denumită prin reglementările legale vânzător și/sau comerciant; Pentru evitarea oricărui dubiu, nu suntem operatori ai pieței online și, prin urmare, nu suntem persoane care operează și furnizează Consumatorilor o piață online, nici măcar prin intermediul unei terțe părți și, prin urmare, nu suntem supuși unor obligații speciale de informare în temeiul articolelor 16 și 17 din Legea privind protecția consumatorilor.
1.9. Comanda reprezintă propunerea dumneavoastră irevocabilă de a încheia un Contract de achiziționare de Bunuri cu Noi;
1.10. Un antreprenor este o persoană înregistrată în Registrul Comerțului, care desfășoară activități comerciale pe baza unei licențe comerciale, care desfășoară activități comerciale pe baza unei licențe, alta decât o licență comercială, în temeiul unor reglementări speciale sau o persoană care desfășoară activități de producție agricolă și este înregistrată în temeiul unor reglementări speciale.
1.11. Un consumator este o persoană fizică care, atunci când încheie și execută un contract de consum, nu acționează în cadrul activității sale comerciale sau a altei activități comerciale.
1.12. Un contract de cumpărare-cumpărare încheiat de un consumator este un contract de cumpărare încheiat între un comerciant în calitate de vânzător și un Consumator în calitate de cumpărător, dacă obiectul achiziției este un bun mobil, dacă bunul nu a fost încă fabricat sau produs, inclusiv conform specificațiilor Consumatorului în calitate de cumpărător.
1.13. Bunurile sunt tot ceea ce puteți achiziționa în Magazinul Online.
1.14. Contul de utilizator este un cont creat pe baza datelor furnizate de dumneavoastră, care permite stocarea datelor introduse și a istoricului Bunurilor comandate și al contractelor încheiate;
1.15. Dacă faceți cumpărături în magazinul nostru online, sunteți denumit legal cumpărător. Dacă indicați numărul dumneavoastră de identificare (IČO) în comandă, confirmați că vi se aplică prevederile acestor Termeni și Condiții, care sunt destinate antreprenorilor, precum și termenii conveniți între noi. Cu toate acestea, aveți în continuare dreptul, în cadrul legislației aplicabile, la protecție deplină împotriva practicilor comerciale neloiale și agresive și împotriva actelor și omisiunilor înșelătoare.
1.16. Contractul este un contract de cumpărare încheiat pe baza unei Comenzi completate în mod corespunzător, trimise prin intermediul Magazinului Online, și este încheiat în momentul în care primiți confirmarea Comenzii din partea noastră.
1.17. Un contract la distanță este un contract între un comerciant și un consumator, convenit și încheiat exclusiv prin unul sau mai multe mijloace de comunicare la distanță, fără prezența fizică simultană a comerciantului și a consumatorului, în special prin utilizarea unei interfețe online, e-mail, telefon, fax, listă de corespondență sau catalog de oferte („Contract”).
1.18. Codul Civil este Legea slovacă nr. 40/1964 Coll., cu modificările ulterioare.
2. DISPOZIȚII ȘI INSTRUCȚIUNI GENERALE
2.1. Achiziționarea de Bunuri este posibilă numai prin intermediul interfeței web a Magazinului Online – vohy.sk
2.2. La achiziționarea Bunurilor, este obligația dumneavoastră să ne furnizați toate informațiile în mod corect, complet și veridic. Prin urmare, vom considera informațiile pe care ni le-ați furnizat la comandarea Bunurilor ca fiind corecte, complete și veridice.
3. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI
3.1. Puteți încheia un contract cu noi doar în limba slovacă.
3.2. Contractul se încheie de la distanță prin intermediul magazinului nostru online. Costurile de utilizare a mijloacelor de comunicare pe care le utilizați la încheierea Contractului sunt suportate de dumneavoastră. Aceste costuri nu majorează prețul total al bunurilor și nu diferă de tariful de bază pe care îl plătiți pentru utilizarea acestor mijloace (în special pentru accesul la internet). Prin plasarea unei comenzi, sunteți de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare de la distanță.
3.3. Pentru a încheia Contractul, trebuie să creați o schiță de comandă în Magazinul Online, care trebuie să conțină:
a) Informații despre bunurile achiziționate (marcați bunurile cu butonul „Adaugă în coș / Adaugă în coș”).
b) Informații despre preț, costul de livrare, TVA, metoda de plată a prețului total și metoda solicitată de livrare a bunurilor. Aceste informații vor fi introduse ca parte a creării propunerii de comandă și calculate automat pe baza bunurilor și a metodei de livrare selectate.
c) Datele dumneavoastră de identificare necesare pentru livrarea bunurilor: nume, prenume, adresă de livrare, număr de telefon și adresă de e-mail.
d) În cazul în care vă vom livra bunurile în mod regulat și repetat, de asemenea, informații despre cât timp vă vom livra bunurile.
3.4. În timpul creării schiței de comandă, puteți modifica și verifica datele până la crearea acesteia.
3.5. După bifarea și apăsarea butonului „Comandă cu obligație de plată”, veți crea o comandă. Înainte de a apăsa butonul, trebuie să confirmați că ați citit și sunteți de acord cu Termenii și Condițiile. Fără această confirmare, nu va fi posibilă crearea unei comenzi. După apăsarea butonului, toate informațiile pe care le-ați completat vor fi trimise direct către noi.
3.6. Vom confirma comanda dumneavoastră cât mai curând posibil, trimițând un mesaj la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în comandă. Confirmarea va conține un rezumat al comenzii și al acestor Termeni și Condiții. Prin confirmarea comenzii, se încheie un Contract între noi și dumneavoastră. Termenii și Condițiile valabile la data comenzii fac parte integrantă din Contract.
3.7. Pot exista situații în care nu vom putea confirma comanda dumneavoastră, de exemplu, dacă produsele nu sunt disponibile sau dacă comandați mai multe bucăți decât este permis. Vă oferim în avans informații despre numărul maxim de bucăți de produse în Magazinul Online. Dacă nu putem confirma comanda, vă vom contacta și vă vom trimite o ofertă de încheiere a Contractului într-o formă modificată. Într-un astfel de caz, Contractul este încheiat în momentul în care confirmați oferta noastră.
3.8. Dacă prețul menționat în Magazinul Online sau în propunerea de comandă este în mod evident incorect, de exemplu din cauza unei erori tehnice, nu suntem obligați să livrăm bunurile la acest preț nici după confirmarea comenzii. Într-un astfel de caz, vă vom contacta imediat și avem dreptul de a ne retrage din Contract, trimițându-vă totodată o ofertă de încheiere a unui nou Contract într-o formă modificată. Noul Contract este încheiat în momentul în care confirmați oferta noastră. Dacă nu confirmați oferta noastră în termen de 3 zile, avem dreptul de a ne retrage din Contract. O eroare evidentă de preț este considerată, de exemplu, atunci când prețul nu corespunde în mod evident prețului obișnuit la alți vânzători sau conține cifre în mod evident incorecte.
3.9. După încheierea Contractului, sunteți obligat să plătiți prețul total.
3.10. Dacă aveți un Cont de Utilizator, puteți plasa o comandă prin intermediul acestuia. Într-un astfel de caz, aveți obligația de a verifica corectitudinea, veridicitatea și caracterul complet al datelor precompletate. Metoda de creare a unei comenzi este identică cu cea pentru un cumpărător fără Cont de Utilizator, dar nu trebuie să completați în mod repetat datele de identificare.
3.11. În unele cazuri, vă permitem să utilizați o reducere la achiziționarea de bunuri. Pentru a oferi o reducere, trebuie să completați informațiile despre reducere în câmpul desemnat din propunerea de comandă. Bunurile vor primi apoi o reducere.
4. CONT DE UTILIZATOR
4.1. După înregistrarea în magazinul nostru online, puteți accesa contul dvs. de utilizator.
4.2. La înregistrarea unui Cont de Utilizator, aveți obligația de a furniza date corecte și adevărate și de a le actualiza în cazul unor modificări.
4.3. Accesul la Contul de Utilizator este protejat printr-un nume de utilizator și o parolă. Sunteți obligat să păstrați confidențialitatea acestor date și să nu le furnizați niciunei alte persoane. Suntem responsabili pentru utilizarea necorespunzătoare a acestor date.
4.4. Contul de utilizator este personal și nu sunteți autorizat să permiteți terților să îl utilizeze.
4.5. Vă putem anula Contul de Utilizator, în special dacă nu îl utilizați mai mult de 6 luni, dacă vă retrageți din Acord sau dacă vă încălcați obligațiile asumate în temeiul Acordului.
4.6. Contul de utilizator poate să nu fie disponibil în mod continuu, în special din cauza întreținerii necesare a echipamentelor hardware și software.
5. PREȚ ȘI CONDIȚII DE PLATĂ, REZERVAREA PROPRIETĂȚII
5.1. Prețul este întotdeauna menționat în Magazinul Online, în Propunerea de Comandă și în Contract. În cazul unei discrepanțe între Prețul menționat pentru Bunurile din Magazinul Online și Prețul menționat în Propunerea de Comandă, se va aplica Prețul menționat în Propunerea de Comandă, care va fi întotdeauna identic cu prețul din Contract. Propunerea de Comandă menționează, de asemenea, Prețul pentru transport sau condițiile în care transportul este gratuit.
5.2. Prețul total conform punctului 1.4 este indicat inclusiv TVA, incluzând toate taxele prevăzute de reglementările legale speciale.
5.3. Vom solicita plata Prețului Total de la dumneavoastră după încheierea Contractului și înainte de livrarea Bunurilor. Puteți plăti Prețul Total în următoarele moduri: Ramburs la livrare, Plată cu cardul, Transfer bancar sau numerar la ridicarea personală a comenzii.
a) Prin transfer bancar. Vă vom trimite informațiile de plată ca parte a confirmării Comenzii. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total se plătește în termen de 14 zile.
b) Cu cardul online.
c) Plată ramburs. În acest caz, plata se va efectua la livrarea Bunurilor, spre deosebire de predarea Bunurilor. În cazul plății cu ramburs, Prețul Total se plătește la primirea Bunurilor.
d) Numerar la ridicarea personală. Este posibilă plata Bunurilor în numerar la ridicarea de la sediul/sediile noastre, a căror listă este disponibilă pe site-ul nostru web. În cazul plății în numerar la ridicarea personală, Prețul Total se plătește la ridicarea Bunurilor.
5.4. Factura va fi emisă în format electronic după plata Prețului Total și va fi trimisă la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Comandă. Factura va fi, de asemenea, atașată fizic Bunurilor și disponibilă în Contul dumneavoastră de Utilizator, dacă aveți unul.
5.5. Dreptul de proprietate asupra Bunurilor vă va fi transferat numai după ce ați plătit Prețul Total și Bunurile v-au fost livrate. În cazul plății prin transfer bancar, Prețul Total se va achita prin creditarea fondurilor în contul nostru, în alte cazuri se va achita în momentul plății.
6. LIVRAREA BUNURILOR, TRANSFERUL RISCULUI DE DAUNE ACCIDENTALE ȘI DETERIORARE ACCIDENTALĂ ȘI PIERDEREA OBIECTULUI DE ACHIZIȚIE
6.1. Bunurile vă vor fi livrate în modalitatea aleasă de dumneavoastră și puteți alege dintre următoarele opțiuni:
a) Livrare prin intermediul companiilor de transport: compania de curierat GLS, Packeta (companie de expediere poștală)
6.2. Bunurile pot fi livrate numai în țările europene.
6.3. Suntem obligați să vă livrăm Bunurile fără întârziere, dar nu mai târziu de 30 de zile de la data încheierii Contractului, cu excepția cazului în care convenim altfel. Bunurile sunt livrate atunci când dumneavoastră sau o persoană desemnată de dumneavoastră le preiați sau când le predăm unui transportator desemnat de dumneavoastră în afara opțiunilor de transport pe care vi le-am oferit. Dacă Bunurile necesită asamblare sau instalare de către Noi, Bunurile se consideră livrate numai la finalizarea asamblării sau instalării.
6.4. În timpul executării Contractului, pot apărea circumstanțe care vor afecta data livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră. Vă vom informa imediat prin e-mail cu privire la modificarea datei de livrare și la noua dată estimată de livrare a Bunurilor comandate, dreptul dumneavoastră de a vă retrage din Contract nefiind afectat de acest lucru. Notificarea noastră privind noua dată de livrare a Bunurilor include, de asemenea, solicitarea noastră adresată dumneavoastră de a ne comunica dacă insistați asupra livrării Bunurilor comandate de dumneavoastră la noua dată. În cazul ridicării personale de la sediul nostru, vă vom informa întotdeauna despre posibilitatea ridicării Bunurilor prin e-mail.
6.5. La acceptarea Bunurilor de la transportator, este obligația dumneavoastră să verificați integritatea ambalajului Bunurilor și, în cazul oricărei deteriorări, să ne anunțați imediat pe transportator și pe noi. Dacă ambalajul este deteriorat, ceea ce indică o manipulare neautorizată și introducerea în transport, nu este obligația dumneavoastră să acceptați Bunurile de la transportator.
6.6. Sunteți obligat să preluați Bunurile la locul și ora convenite. Dacă nu preluați Bunurile în conformitate cu propoziția anterioară, vă vom notifica prin e-mail unde puteți prelua Bunurile, inclusiv termenul limită pentru preluarea livrării Bunurilor, sau vă vom livra din nou Bunurile pe baza solicitării dumneavoastră scrise trimise în termen de cel mult 14 zile de la data la care trebuia să preluați Bunurile, iar dumneavoastră vă angajați să ne plătiți toate costurile asociate cu relivrarea Bunurilor la cererea dumneavoastră. În cazul în care vă încălcați obligația de a prelua Bunurile, cu excepția cazurilor prevăzute la punctul 6.4 din acești Termeni și Condiții, acest lucru nu va duce la încălcarea obligației noastre de a vă livra Bunurile. În același timp, neprimirea Bunurilor nu va constitui un motiv de retragere din Contractul dintre Noi și Dumneavoastră. Dacă nu preluați Bunurile nici măcar într-o perioadă suplimentară, vom avea dreptul să ne retragem din Contract din cauza încălcării semnificative a acestuia de către dumneavoastră. Dacă decidem să exercităm dreptul în cauză, retragerea produce efecte la data la care vă transmitem această retragere. Retragerea din Contract nu afectează cererea de despăgubire pentru daunele suferite în cuantumul costurilor reale aferente încercării de livrare a Bunurilor la cererea dumneavoastră sau orice altă cerere de despăgubire pentru daune, dacă există.
6.7. Dacă, din motive care vă aparțin, Bunurile sunt livrate în mod repetat sau într-un mod diferit de cel convenit în Contract, este obligația dumneavoastră să ne rambursați costurile asociate cu această livrare repetată, la cererea dumneavoastră. Vă vom trimite detaliile de plată pentru plata acestor costuri la adresa dumneavoastră de e-mail specificată în Contract, iar acestea trebuie achitate în termen de 14 zile de la primirea e-mailului.
6.8. Riscul de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor se transferă la dumneavoastră în momentul livrării Bunurilor. În cazul în care nu preluați Bunurile sau refuzați să le preluați, cu excepția cazurilor prevăzute la punctul 6.4 din acești Termeni și Condiții, riscul de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor se transferă la dumneavoastră în momentul în care ați avut posibilitatea de a le prelua, dar din motive care vă revin, preluarea nu a avut loc. Transferul riscului de distrugere accidentală, deteriorare accidentală și pierdere a Bunurilor înseamnă că, din acel moment, suportați toate consecințele asociate cu pierderea, distrugerea, deteriorarea sau orice depreciere a Bunurilor.
7. DREPTURI DE RĂSPUNDERE PENTRU DEFECTE
7.1. Dispoziție introductivă privind răspunderea pentru defecte
7.1.1. Dacă sunteți Antreprenor, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în calitatea, cantitatea convenite și fără defecte.
7.1.2. În cazul în care sunteți Consumator, ne angajăm să vă livrăm Bunurile în conformitate cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil și cu cerințele convenite la articolul 616 din Codul Civil, prezentate de proprietățile Bunurilor comandate de dumneavoastră în Magazinul Nostru Online sau în materialele noastre promoționale în legătură cu Bunurile livrate și fără defecte. Este posibil ca Bunurile să nu fie conforme cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil dacă, la încheierea Contractului, v-am informat în mod expres că un anumit bun nu respectă aceste cerințe generale și ați fost de acord în mod expres și separat cu acest lucru.
7.1.3. Bunurile vândute sunt conforme cu cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil dacă:
a) este adecvat pentru toate scopurile pentru care se utilizează în mod normal Bunuri de același tip, ținând cont în special de reglementările legale, standardele tehnice sau codurile de conduită aplicabile sectorului relevant, în cazul în care nu au fost elaborate standarde tehnice;
b) corespunde descrierii și calității eșantionului sau modelului pe care vi l-am pus la dispoziție înainte de încheierea Contractului;
c) este furnizat cu accesoriile, ambalajul și instrucțiunile, inclusiv instrucțiunile de asamblare și instalare, la care vă puteți aștepta în mod rezonabil;
7.1.4. d) este livrat în cantitatea, calitatea și cu proprietățile, inclusiv funcționalitatea, compatibilitatea, siguranța și capacitatea de a-și menține funcționalitatea și performanța (durata de viață) în condiții normale de utilizare, care sunt comune pentru Bunuri de același tip și pe care le puteți aștepta în mod rezonabil, având în vedere natura Bunurilor vândute, ținând cont de orice declarație publică din partea noastră sau de o declarație publică din partea unei alte persoane din același lanț de aprovizionare, inclusiv producătorul, sau în numele acestora, în special la promovarea Bunurilor sau pe eticheta acestora, prin care producătorul este considerat a fi producătorul Bunurilor, importatorul Bunurilor pe piața Uniunii Europene dintr-o țară terță sau o altă persoană care se identifică drept producător prin plasarea numelui, mărcii comerciale sau a altui semn distinctiv pe Bunuri. Suntem răspunzători pentru defectele pe care Bunurile le au la livrare în măsura obligației noastre specificate în Art. 7.1.1. sau 7.1.2. din acești Termeni și Condiții.
7.1.5. Dacă sunteți Antreprenor, nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor în următoarele cazuri:
7.1.5.1. dacă ați fost informat despre defectele existente sau ar fi trebuit să știți despre defecte pe baza circumstanțelor încheierii Contractului și aceste defecte nu sunt în conflict cu proprietățile convenite ale Bunurilor;
7.1.5.2. dacă defectele Bunurilor au apărut după ce ați preluat Bunurile, cu condiția ca defectele să nu fi apărut din cauza unei încălcări a obligațiilor noastre sau ați avut posibilitatea de a prelua Bunurile în conformitate cu Articolul 6 din acești Termeni și Condiții și ați refuzat să preluați Bunurile fără un motiv legal sau nu ați preluat Bunurile;
7.1.5.3. dacă nu ați notificat defectele aparente ale Bunurilor în timp util, în conformitate cu Articolul 7.3.1. din acești Termeni și Condiții;
7.1.5.4. dacă nu ați notificat viciile ascunse ale Bunurilor în timp util, în conformitate cu Articolul 7.3.2. din acești Termeni și Condiții;
7.1.5.5. Nu suntem răspunzători pentru defectele care decurg din utilizarea sau uzura Bunurilor folosite. Nu suntem răspunzători pentru defectele Bunurilor vândute la un preț mai mic pentru care a fost convenit un preț mai mic.
7.1.6. Dacă sunteți Consumator, nu suntem răspunzători pentru defectele și proprietățile Bunurilor în cazurile în care:
7.1.6.1. nu ați raportat defectele Bunurilor în timp util în perioada specificată la punctul 7.4.1. din acești Termeni și Condiții;
7.1.6.2. proprietățile Bunurilor nu respectă cerințele generale prevăzute la articolul 617 din Codul Civil, iar dumneavoastră ați fost informat în mod clar, în scris, despre acest fapt de către Noi și v-ați exprimat în mod specific consimțământul expres în scris pentru respectiva nerespectare;
7.1.6.3. și defectele Bunurilor au apărut ca urmare a instalării incorecte sau a neinstalării actualizărilor necesare, dacă v-am asigurat livrarea acestor actualizări, v-am informat despre disponibilitatea lor și consecințele în cazul în care nu le instalați;
7.1.6.4. și neinstalarea sau instalarea incorectă a actualizărilor necesare, care a dus la defecte ale Bunurilor, nu a fost cauzată de deficiențe ale instrucțiunilor de instalare furnizate de Noi;
7.1.7. Perioada de garanție generală este de 24 de luni. Perioada de garanție începe să curgă din momentul primirii Bunurilor de către dumneavoastră.
7.1.8. Dacă Bunurile sunt înlocuite, perioada de garanție va reîncepe de la data primirii noilor Bunuri de către dumneavoastră.
7.1.9. Drepturile dumneavoastră în temeiul răspunderii pentru defectele Bunurilor acoperite de perioada de garanție vor decădea dacă nu le exercitați în perioada de garanție. Cu toate acestea, trebuie să vă exercitați drepturile în temeiul răspunderii pentru defectele Bunurilor care sunt supuse deteriorării rapide cel târziu în ziua următoare achiziției, în caz contrar drepturile dumneavoastră vor decădea.
7.2. Bunurile vândute sunt defecte dacă nu respectă cerințele convenite și cerințele generale conform punctelor de mai sus sau dacă utilizarea lor este împiedicată sau restricționată de drepturile unei terțe părți, inclusiv drepturile de proprietate intelectuală. Garantăm că, în momentul transferului riscului de distrugere accidentală și deteriorare și pierdere accidentală a Bunurilor conform punctului 6.8 din Condiții, Bunurile sunt lipsite de defecte, în special că:
a) corespunde descrierii, tipului, cantității și calității și are proprietățile pe care le-am convenit cu dumneavoastră, iar dacă acestea nu au fost convenite în mod expres, atunci cele pe care le-am menționat în descrierea Bunurilor sau cele care pot fi așteptate în mod rezonabil, având în vedere natura Bunurilor;
b) este potrivit pentru scopurile pe care le-am declarat sau pentru scopuri uzuale pentru Bunuri de acest tip și este funcțional;
c) se caracterizează printr-o capacitate definită de a funcționa cu hardware sau software cu care se utilizează în mod obișnuit Bunuri de același tip, fără a fi nevoie să se modifice Bunurile vândute, hardware-ul sau software-ul (compatibilitate) și o capacitate definită de a funcționa cu hardware sau software diferit de cele cu care se utilizează în mod obișnuit Bunuri de același tip (interoperabilitate);
d) este livrat cu toate accesoriile și instrucțiunile, dacă ați convenit astfel cu dumneavoastră în Contract;
7.3. Condiții pentru exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații) specifice Antreprenorilor
7.3.1. Aveți obligația de a raporta și de a semnala defectul fără întârzieri nejustificate după ce ați putut să îl descoperiți, dar nu mai târziu de 3 zile de la primirea Bunurilor.
7.3.2. Sunteți obligat să exercitați dreptul de răspundere pentru alte defecte (ascunse) în modul specificat la punctul 7.5.1 de mai jos, fără întârzieri nejustificate după ce ați descoperit defectul Bunurilor, dar nu mai târziu de expirarea perioadei de garanție.
7.3.3. Dacă Bunurile vă sunt livrate într-un colet rupt sau deteriorat sau dacă transportul este evident prea ușor, vă rugăm să nu acceptați astfel de Bunuri de la compania de transport și să ne anunțați imediat acest lucru prin telefon la +421 919 071 612 sau prin e-mail la info@vohy.sk. În cazul detectării unor defecte evidente (de exemplu, daune mecanice), sunteți obligat să depuneți o reclamație fără întârzieri nejustificate, în modul specificat la punctul 7.5.1 de mai jos. Nu vom lua în considerare nicio reclamație ulterioară din cauza defectelor evidente ale Bunurilor, inclusiv defectele constând în incompletitudinea Bunurilor.
7.3.4. Garanția se aplică tuturor defectelor Bunurilor descrise la punctul 7.2.. și/sau care încalcă obligațiile noastre de la punctul 7.1.1a. din acești Termeni și Condiții.
7.3.5. Nu aveți dreptul să vă exercitați dreptul de răspundere pentru un defect dacă noi nu suntem răspunzători pentru defecte în temeiul punctului 7.1.5. din acești Termeni și Condiții sau conform reglementărilor legale valabile și în vigoare la momentul încheierii Contractului sau dacă ați știut despre defect înainte de preluarea Bunurilor, v-am avertizat despre acesta sau vi s-a acordat o reducere corespunzătoare la Prețul Bunurilor din acest motiv.
7.4. Condiții pentru exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații) specifice Consumatorilor
7.4.1. Aveți dreptul să vă exercitați drepturile de răspundere pentru defectele care apar la Bunurile primite în termen de 2 luni de la descoperirea defectului, dar nu mai târziu de 24 de luni de la livrarea Bunurilor.
7.4.2. Dacă Bunurile vă sunt livrate într-un colet rupt sau deteriorat sau dacă expedierea este evident prea ușoară, vă recomandăm să nu acceptați astfel de Bunuri de la compania de transport și să ne anunțați imediat acest lucru telefonic la +421 919 071 612 sau prin e-mail la info@vohy.sk. Dacă decideți să acceptați o astfel de expediere, este necesar să verificați expedierea în prezența transportatorului și să vă asigurați că nu lipsesc articole din Bunuri și că toate articolele din Bunuri sunt în ordine. Dacă, la verificarea expedierii conform propoziției anterioare, constatați că starea sau numărul de articole din Bunurile comandate nu este în conformitate cu ceea ce ați comandat, vă recomandăm să redactați un Raport privind deteriorarea expedierii la transportator sau să semnalați o astfel de deficiență în protocolul de acceptare al transportatorului.
7.4.3. În cazul detectării suplimentare a unor defecte evidente după primirea Bunurilor (de exemplu, daune mecanice, Bunuri sau articole ale acestora lipsă, Bunuri sau articole ale acestora incorecte), vă rugăm să depuneți o reclamație fără întârzieri nejustificate, în modul prevăzut la punctul 7.5.1 de mai jos. Avem dreptul de a respinge o reclamație ulterioară din cauza defectelor evidente ale Bunurilor, inclusiv un defect constând în incompletitudinea Bunurilor.
7.4.4. Nu aveți dreptul să vă exercitați dreptul de răspundere pentru defecte dacă noi nu suntem răspunzători pentru defecte în temeiul punctului 7.1.6. din acești Termeni și Condiții sau în temeiul prevederilor legale valabile și în vigoare la momentul încheierii Contractului.
7.4.5. Aveți dreptul de a exercita răspunderea pentru defecte în modul specificat la punctul 7.5.1 și în perioada specificată la punctul 7.4.1 din acești Termeni și Condiții.
7.5. Exercitarea dreptului de răspundere pentru defecte (reclamații)
7.5.1. În cazul în care Bunurile prezintă un defect, în special dacă oricare dintre condițiile de la punctul 7.1 7. nu sunt îndeplinite, ne puteți notifica cu privire la un astfel de defect și vă puteți exercita drepturile în temeiul răspunderii pentru defecte (adică să reclamați Bunurile) trimițând un e-mail sau o scrisoare la adresele noastre menționate în datele noastre de identificare sau personal la sediul/sediile noastre, a căror listă este disponibilă pe site-ul nostru web. De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de noi pentru reclamație, care constituie Anexa nr. 1 la acești Termeni și Condiții.
7.5.2. În notificarea prin care depuneți o reclamație, vă rugăm să furnizați, în special, o descriere a defectului Bunurilor și datele dumneavoastră de identificare, inclusiv adresa de e-mail la care doriți să primiți notificări privind metoda de gestionare a reclamației și, de asemenea, să indicați care dintre pretențiile de răspundere pentru defectele specificate la punctele 7.6.3. - 6.8. le formulați.
7.5.3. Când depuneți o reclamație, vă rugăm să ne trimiteți și o dovadă a achiziționării Bunurilor (factură) pentru a dovedi achiziționarea acestora de la Noi, în caz contrar nu suntem obligați să confirmăm reclamația dumneavoastră.
7.5.4. Ziua depunerii unei reclamații este considerată ziua livrării Bunurilor defecte împreună cu documentele relevante (conform punctului 7.5.3). Dacă documentul dumneavoastră, prin care depuneți o reclamație, este incomplet (în special ilizibil, neclar, incomprehensibil, nu conține documentele necesare etc.), vă vom solicita în scris, în special prin e-mail, completarea reclamației depuse. În acest caz, procedura de reclamație începe în ziua livrării documentului dumneavoastră suplimentat.
7.5.5. Când primim reclamația dumneavoastră sau suplimentul la reclamația depusă, vă vom emite imediat o confirmare scrisă de primire a reclamației sau o confirmare a defectului. În confirmare, vom preciza cel mai scurt termen posibil, determinat în conformitate cu punctul 7.6.1., în care vom elimina defectul Bunurilor.
7.5.6. Dacă nu completați reclamația depusă în conformitate cu punctul 7.5.4. din prezentul articol fără întârzieri nejustificate, în termen de cel mult 10 zile de la data primirii solicitării noastre în temeiul punctului 7.5.4. din prezentul articol, vom considera solicitarea dumneavoastră nefondată și, dacă informațiile lipsă solicitate, pe care vi s-a solicitat să le completați, sunt necesare pentru procesarea reclamației, putem decide să nu tratăm o astfel de reclamație incompletă.
7.6. Gestionarea reclamațiilor
7.6.1. Pe baza deciziei dumneavoastră privind metoda de remediere a defectelor specificate la punctele 7.6.3 și 7.6.4 până la 7.6.8 pe care o aplicați, vom remedia defectul într-un termen rezonabil necesar pentru a evalua defectul și a repara sau înlocui articolul, ținând cont de natura articolului și de natura și gravitatea defectului, și care nu va depăși 30 de zile de la data reclamației dumneavoastră sau de la data semnalării defectului. Nu oferim garanție pentru consumatori în temeiul articolului 626 din Codul Civil. Nu suntem obligați să acceptăm metoda de remediere a defectelor aleasă de dumneavoastră dacă aceasta nu este posibilă sau ne-ar cauza costuri nerezonabile, ținând cont de Prețul Bunurilor și de gravitatea defectului.
7.6.2. Numai în cazuri excepționale și din motive obiective putem prelungi perioada de remediere a defectului specificat în confirmarea de primire a reclamației cu cel mai scurt timp necesar pentru remedierea defectului. Vă vom informa în scris despre o astfel de prelungire a perioadei de remediere a defectului.
7.6.3. Dacă este un defect pe care îl putem elimina prin reparare, aveți dreptul ca defectul să fie reparat gratuit, în timp util și în mod corespunzător, pe cheltuiala noastră.
7.6.4. În loc să remediați defectul prin repararea acestuia, puteți solicita înlocuirea Bunurilor.
7.6.5. În loc să remediem defectul Bunurilor prin repararea acestora, putem oricând înlocui Bunurile defecte cu unele perfecte, dacă acest lucru nu vă cauzează inconveniente serioase.
7.6.6. După expirarea perioadei de remediere a defectului, aveți dreptul la o reducere rezonabilă la Prețul Bunurilor sau vă puteți retrage din Contract. De asemenea, aveți aceleași drepturi în cazurile în care nu reparăm defectul sau nu înlocuim Bunurile, refuzăm să reparăm sau să înlocuim Bunurile din motivul că repararea sau înlocuirea nu este posibilă sau ar necesita costuri disproporționate, Bunurile continuă să aibă aceleași defecte în ciuda reparării sau înlocuirii lor sau vă informăm că defectul nu poate fi reparat sau Bunurile nu pot fi înlocuite într-un termen rezonabil sau fără a vă cauza inconveniente semnificative. Reducerea la prețul de achiziție trebuie să fie proporțională cu diferența dintre valoarea Bunurilor vândute și valoarea pe care Bunurile ar fi avut-o dacă nu ar fi avut defecte. Vă vom plăti prețul de achiziție sau plata reducerii la prețul de achiziție în același mod în care ați folosit pentru a plăti prețul de achiziție, cu excepția cazului în care convenim în mod expres asupra unei alte metode de plată. Vom suporta toate costurile asociate cu plata.
Nu vă puteți retrage din Contract în temeiul punctului 7.6.6 dacă ați contribuit la defect sau dacă defectul este neglijabil. Dacă Contractul se referă la mai multe Bunuri, vă puteți retrage din Contract numai în legătură cu Bunurile defecte. În legătură cu celelalte Bunuri, vă puteți retrage din Contract numai dacă nu se poate aștepta în mod rezonabil că veți fi interesat să păstrați celelalte Bunuri fără Bunurile defecte.
7.6.7. Dacă defectul Bunurilor nu poate fi înlăturat și vă împiedică să utilizați Bunurile în mod corespunzător ca și cum acestea nu ar fi avut defecte, aveți dreptul de a schimba Bunurile sau de a vă retrage din Contract. Aveți aceleași drepturi dacă defectele sunt înlăturabile, dar nu puteți utiliza Bunurile în mod corespunzător din cauza reapariției defectului după reparare sau din cauza unui număr mare de defecte.
7.6.8. Vom gestiona reclamația sau sesizarea dumneavoastră privind un defect prin livrarea Bunurilor reparate, schimbul Bunurilor, plata unei reduceri corespunzătoare la Prețul Bunurilor sau printr-un refuz scris și motivat al răspunderii pentru defecte, adică prin respingerea reclamației dumneavoastră.
7.7. Dacă sunteți Consumator, exercitarea drepturilor care decurg din răspunderea pentru defectele Bunurilor este guvernată de prevederile articolului 619 și următoarele din Codul Civil și ale Legii privind protecția consumatorilor nr. ").
7.8. Dacă refuzăm răspunderea pentru defecte sau respingem reclamația dumneavoastră, aveți dreptul să contactați o persoană acreditată, o persoană autorizată sau o persoană notificată (de exemplu, un expert, o persoană autorizată, acreditată sau notificată, un serviciu autorizat, o instituție științifică etc.) pentru a vă oferi o opinie de specialitate sau o opinie profesională care să dovedească răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor.
7.9. Dacă dovediți răspunderea noastră pentru defectele Bunurilor conform punctului 7.8, aveți posibilitatea de a ne semnala în mod repetat defectele Bunurilor, însă este adevărat că nu putem refuza această răspundere și, prin urmare, vom fi obligați să vă tratăm din nou reclamația.
7.10. Costurile aferente obținerii unei opinii de specialitate sau a unei opinii profesionale în conformitate cu punctul 7.8 din acești Termeni și Condiții vor fi suportate de Noi, dar trebuie să ni le solicitați în termen de cel mult 2 luni de la soluționarea reclamației repetate.
7.11. Prin prezenta, v-am informat în mod corespunzător cu privire la drepturile dumneavoastră legate de exercitarea răspunderii pentru orice defecte ale Bunurilor. Prin încheierea Contractului, confirmați că ați avut ocazia să citiți în prealabil și în mod corespunzător termenii reclamației privind Bunurile și că îi înțelegeți.
8. RETRAGEREA DIN CONTRACT
8.1. Retragerea din Contract, adică încetarea relației contractuale dintre Noi și Dumneavoastră de la începutul acesteia, poate avea loc din motivele și în modul specificate în prezentul articol sau în alte prevederi ale Termenilor și Condițiilor, în care este menționată în mod expres posibilitatea retragerii.
8.2. Dacă sunteți Consumator, aveți dreptul, în conformitate cu prevederile Secțiunii 20 din Legea privind Protecția Consumatorilor, de a vă retrage din Contract fără a invoca un motiv, în termen de 14 zile de la data primirii Bunurilor sau de la încheierea unui Contract, al cărui obiect este prestarea unui serviciu. Dacă am încheiat un Contract, al cărui obiect îl reprezintă mai multe tipuri de Bunuri sau livrarea mai multor părți ale Bunurilor, această perioadă începe să curgă de la data primirii ultimei părți a Bunurilor, iar dacă am încheiat un Contract, pe baza căruia vă vom livra Bunurile în mod regulat și repetat, aceasta începe să curgă de la data primirii primei livrări. Vă puteți retrage din Contract în orice mod demonstrabil (în special prin trimiterea unui e-mail sau a unei scrisori la adresele noastre specificate în datele noastre de identificare din Termeni). De asemenea, puteți utiliza formularul model furnizat de Noi, care formează Anexa nr. 2 la Termeni. Aveți dreptul de a vă retrage din Contract numai în legătură cu un anumit Bun sau Bunuri, dacă am livrat sau furnizat mai multe Bunuri în temeiul Contractului. Efectele retragerii din Contract se aplică și oricărui contract suplimentar la Contract, cu excepția cazului în care convenim în mod expres altfel. După primirea notificării de retragere din Contract, vă vom furniza imediat confirmarea noastră a livrării acesteia prin e-mail sau pe un suport durabil.
8.3. Dacă sunteți Consumator și nu vă livrăm Bunurile la timp, aveți dreptul să vă retrageți din Contract chiar și fără a acorda un termen rezonabil suplimentar, în conformitate cu articolul 517, alineatul 1 din Codul Civil, dacă (i) refuzăm să vă livrăm Bunurile, (ii) livrarea la timp a avut o importanță deosebită, având în vedere toate circumstanțele încheierii Contractului, (iii) ne-ați notificat înainte de încheierea Contractului că livrarea la timp a avut o importanță deosebită.
8.4. Cu toate acestea, chiar și în calitate de Consumator, nu vă puteți retrage din Contract în cazurile în care obiectul Contractului este:
a) furnizarea serviciului, dacă serviciul a fost furnizat integral și furnizarea serviciului a început înainte de expirarea perioadei de retragere din Contract cu consimțământul dumneavoastră expres și ați declarat, de asemenea, că ați fost informat în mod corespunzător că, prin exprimarea consimțământului dumneavoastră, pierdeți dreptul de a vă retrage din Contract după furnizarea integrală a serviciului, dacă sunteți obligat să plătiți Prețul în temeiul Contractului;
b) vânzarea de Bunuri al căror Preț depinde de mișcările de preț de pe piața financiară, pe care nu le putem influența și care pot avea loc în perioada de retragere din Contract;
c) vânzarea de băuturi alcoolice, al căror Preț a fost convenit la momentul încheierii Contractului, livrarea acestora putând fi efectuată după cel puțin 30 de zile, iar Prețul lor depinde de mișcările prețurilor pieței, pe care nu le putem influența;
d) vânzarea de Bunuri care au fost fabricate conform specificațiilor dumneavoastră sau care au fost fabricate la comandă pentru dumneavoastră;
e) vânzarea de Bunuri supuse deteriorării sau alterării rapide și de Bunuri care au fost amestecate inseparabil cu alte bunuri după livrare;
f) vânzarea de Bunuri ambalate în ambalaje de protecție care nu sunt potrivite pentru returnare din motive de protecție a sănătății sau de igienă și al căror ambalaj de protecție a fost rupt după livrare;
g) vânzarea de înregistrări sonore, înregistrări video, înregistrări audiovizuale sau software vândute în ambalaje de protecție, dacă ambalajul original a fost deteriorat după livrarea Bunurilor;
h) vânzarea de periodice, cu excepția vânzărilor în baza unui contract de abonament;
8.5. Perioada de retragere în temeiul Articolului 8.2 din Termeni și Condiții se consideră respectată dacă, în perioada respectivă (dar nu mai târziu de ultima zi a acesteia), ne trimiteți o notificare prin care vă retrageți din Contract.
8.6. În cazul retragerii din Contract, Prețul vă va fi rambursat în termen de 14 zile de la data primirii notificării de retragere în contul dumneavoastră bancar din care a fost creditat sau în contul dumneavoastră bancar selectat în procesul de retragere din Contract. Cu toate acestea, suma nu va fi rambursată înainte de a ne returna Bunurile sau de a dovedi că acestea ne-au fost trimise înapoi. Vă rugăm să ne returnați Bunurile curate, dacă este posibil, inclusiv ambalajul original.
8.7. În cazul retragerii din Contract în conformitate cu Art. 8.2 din Termeni și Condiții, sunteți obligat să ne trimiteți Bunurile în termen de 14 zile de la retragere, să ne predați Bunurile sau unei persoane autorizate de Noi pentru ridicarea Bunurilor și să suportați costurile returnării Bunurilor către noi. Acest lucru nu se aplică dacă suntem de acord să ridicăm Bunurile personal sau prin intermediul unei persoane autorizate de Noi. Termenul se respectă dacă Bunurile au fost predate pentru transport cel târziu în ultima zi a termenului. Pe de altă parte, aveți dreptul să vă rambursăm Prețul pentru transport, dar numai în cuantumul corespunzător celei mai ieftine metode de livrare a Bunurilor pe care am oferit-o pentru livrarea Bunurilor. Dacă obiectul Contractului din care vă retrageți este prestarea unui serviciu, sunteți obligat să ne plătiți Prețul pentru prestația efectiv furnizată până la data livrării notificării de retragere din Contract, dacă v-ați dat consimțământul expres pentru începerea prestării serviciului înainte de prestarea prestației.
8.8. Sunteți răspunzător pentru daunele în cazurile în care Bunurile sunt deteriorate ca urmare a manipulării lor într-un mod diferit de cel necesar, având în vedere natura și proprietățile lor. Într-un astfel de caz, vă vom factura daunele cauzate după ce Bunurile ne sunt returnate, iar data scadenței pentru suma facturată este de 14 zile.
8.9. Avem dreptul de a ne retrage din Contract din cauza vânzării stocurilor, a indisponibilității Bunurilor sau dacă producătorul, importatorul sau furnizorul Bunurilor convenite în Contract a suspendat producția sau a efectuat modificări semnificative care au făcut imposibilă îndeplinirea obligațiilor noastre asumate în temeiul Contractului sau din cauza forței majore, sau dacă, în ciuda tuturor eforturilor noastre care ne pot fi solicitate în mod echitabil, nu suntem în măsură să vă livrăm Bunurile în termenul specificat în acești Termeni și Condiții. În aceste cazuri, suntem obligați să vă informăm despre acest fapt fără întârzieri nejustificate și să vă rambursăm Prețul Total pentru Bunurile deja plătite, în termen de 14 zile de la data notificării retragerii din Contract. Vă vom rambursa Prețul Total pentru Bunurile plătite în același mod în care ați plătit Prețul Total, fără a aduce atingere dreptului de a conveni cu dumneavoastră asupra unei alte metode de rambursare, cu condiția să nu vi se perceapă taxe suplimentare în legătură cu aceasta.
8.10. Avem dreptul de a ne retrage din Contract chiar dacă nu ați acceptat Bunurile în termen de 5 zile lucrătoare de la data la care ați devenit obligat să acceptați Bunurile.
9. TRIMITEREA SUGESTIILOR ȘI PLÂNGERILOR
9.1. În calitate de Consumator, aveți dreptul să trimiteți sugestii și reclamații în scris, prin e-mail la adresa: info@vohy.sk
9.2. Vă vom informa despre evaluarea reclamației sau sugestiei dumneavoastră prin e-mail trimis la adresa dumneavoastră de e-mail.
9.3. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost gestionată reclamația sau sugestia dumneavoastră, o puteți trimite și electronic, prin intermediul platformei disponibile pe site-ul https://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti/Podajte-podnet.soi .
10. SOLUȚIONARE ALTERNATIVĂ A LITIGIULUI CU CONSUMATORUL
10.1. Aveți dreptul să ne contactați cu o solicitare de corectare, prin e-mail trimis la info@vohy.sk dacă nu sunteți mulțumit de modul în care am gestionat reclamația dumneavoastră sau dacă considerați că v-am încălcat drepturile. Dacă răspundem negativ solicitării dumneavoastră sau nu răspundem la aceasta în termen de 30 de zile de la trimiterea acesteia, aveți dreptul de a depune o propunere de inițiere a unei soluționări alternative a litigiilor cu o entitate de soluționare alternativă a litigiilor („Subiectul”) în conformitate cu Legea nr. 391/2015 Col. privind soluționarea alternativă a litigiilor și modificarea anumitor legi, cu modificările ulterioare („Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor”).
10.2. Entitățile sunt autorități și entități juridice autorizate în temeiul Secțiunii 3 din Legea privind Soluționarea Alternativă a Litigiilor, iar lista acestora este publicată pe site-ul web al Ministerului Economiei al Republicii Slovace. https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1 .
10.3. Puteți depune o propunere în modul specificat în Secțiunea 12 din Legea privind soluționarea alternativă a litigiilor.
10.4. De asemenea, aveți dreptul de a iniția o soluționare extrajudiciară a litigiilor online prin intermediul platformei ODR disponibilă pe site-ul https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/sk/IP_16_297 sau https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SK .
11. DISPOZIȚII FINALE
11.1. Vă vom livra toată corespondența scrisă prin poștă electronică. Adresa noastră de e-mail este menționată la secțiunea Date de identificare. Vă vom livra corespondența la adresa de e-mail menționată în Acord, în Contul de utilizator sau prin care ne-ați contactat.
11.2. Contractul poate fi modificat doar prin acordul nostru scris. Cu toate acestea, avem dreptul de a modifica și completa acești Termeni și Condiții, dar acest amendament nu va afecta Contractele deja încheiate, ci doar Contractele care vor fi încheiate după data intrării în vigoare a acestui amendament. Cu toate acestea, vă vom informa despre amendament numai dacă ați creat un Cont de Utilizator (astfel încât să aveți aceste informații în cazul în care comandați Bunuri noi, dar amendamentul nu stabilește dreptul de reziliere, deoarece nu avem un Contract încheiat care ar putea fi reziliat), sau dacă urmează să vă livrăm Bunurile în mod regulat și repetat în temeiul Contractului. Vă vom trimite informații despre amendament la adresa dvs. de e-mail cu cel puțin 14 zile înainte de data intrării în vigoare a acestui amendament. Dacă nu primim o notificare de reziliere de la dvs. pentru Contractul încheiat pentru livrări regulate și repetate de Bunuri în termen de 14 zile de la trimiterea informațiilor despre amendament, noii termeni și condiții devin parte a Contractului nostru și se aplică următoarei livrări de Bunuri după data intrării în vigoare a amendamentului. Perioada de preaviz în cazul în care vă demisionați este de 2 luni.
11.3. În caz de forță majoră sau evenimente care nu pot fi prevăzute (dezastre naturale, pandemie, întreruperi operaționale, întreruperi ale subcontractanților etc.), nu suntem răspunzători pentru daunele cauzate ca urmare a sau în legătură cu forța majoră sau evenimente imprevizibile, iar dacă această situație durează o perioadă mai mare de 10 zile, atât Noi, cât și Dumneavoastră aveți dreptul de a vă retrage din Contract în scris.
11.4. O anexă integrantă la Termeni și Condiții este un formular de reclamație model (Anexa nr. 1) și un formular de retragere din Contract împreună cu instrucțiuni (Anexa nr. 2).
11.5. Acordul, inclusiv Termenii și Condițiile, este arhivat de Noi în format electronic, dar nu este accesibil Dumneavoastră. Cu toate acestea, veți primi întotdeauna acești Termeni și Condiții și confirmări ale Comenzii împreună cu un rezumat al Comenzii prin e-mail și, prin urmare, veți avea întotdeauna acces la Acord chiar și fără cooperarea Noastră. Vă recomandăm să salvați întotdeauna confirmarea Comenzii și Termenii și Condițiile.
11.6. Activitățile noastre nu sunt supuse niciunui cod de conduită în temeiul articolului 2, litera I) din Legea privind protecția consumatorilor.
11.7. Prezentele Termeni și Condiții vor intra în vigoare la data de 01.07.2024 .